Játékok

Ingyenes Online Játékokkal foglalkozó blog. Szeretek játszani itt is ott is, meglátjátok majd, hogy mennyire jól tudom érezni magam.

RPG és tower defense

2010.08.16. 19:48 bakegér

Kicsit barangoltam a neten, gondoltam felkukkantok a kedvenc játékoldalalmra, a kongregate.com-ra. Itt mindig találni szuperjó játékokat. Rányomok randomra a képekre és hopp - egy remek RPG feelingű td-re bukkantam. Kezdeti izgalmam röpke egy óra alatt alábbhagyott és félbehagytam a játékot, de ez akkor se mindennapi - tán még sose nyomogattam egyhuzamban egy ilyen jellegű játékot ilyen sokáig. Ez annyira megdöbbentett, hogy ki is kellett raknom a blogba. Íme:

www.kongregate.com/games/IriySoft/cursed-treasure-dont-touch-my-gems

Nemrég megtaláltam egy magyar oldalon is a játékot. Igaz a játék ugyanaz, de akkor már egy magyar testvérünkket zsírozzuk a látogatásunkkal, hát nemigaz? http://ingyenjatek.pro/strategiai_jatekok/atkozott-kincs-td/

A bejegyzés trackback címe:

https://rpggames.blog.hu/api/trackback/id/tr52226235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása